KPLED
Posvítili jsme si na eshop s LED pásky a příslušenstvím
Dělali jsme
Rok realizace
2025
Posvítili jsme si na eshop s LED pásky a příslušenstvím
2025
Přestože se KPLED specializuje na LED pásky, nabízí i další typy svítidel a příslušenství.
Velkou část sortimentu tvoří materiál pro řemeslníky. I proto obsahuje shop speciální režim pro B2B spolupráce.
Spolupracujeme spolu už od roku 2018 a toto je druhá verze shopu.
Na homepage najdete aktuální nabídky, hlavní výhody shopu, základní přehled sortimentu a doplňkové věci jako nejnovější články v blogu nebo krátký text o společnosti.
Přestože zrovna u eshopu není homepage ta nejdůležitější stránka (lidé se na něj obvykle dostanou přes vyhledávání konkrétního produktu), postavili jsme ji tak, aby společnost dobře reprezentovala a každý si mohl rychle udělat představu o tom, co nabízí.
KPLED obsahuje skoro 100 000 produktů, takže je zcela zásadní, aby bylo všechno dobře kategorizované a co nejrychleji vyhledatelné.
Menu jsme proto udělali tak, že se dá rovnou přejít až do třetí úrovně. Aby se všechno vešlo, je počet podkategorií nejprve omezen, ale dá se rozbalit.
Podle velikosti zařízení samozřejmě menu postupně zjednodušujeme. Na mobilu pak fuguje na principu zanořování se do podkategorií, přičemž je vždy možné i zobrazit všechny položky z aktuální kategorie.
Kromě samozřejmostí jako jsou podkategorie nebo filtrování jsme výpis produktů doplnili i o vychytávku v podobě možnosti parametry vypsat přímo na dlažcici. Zákazník se tak může rychle podívat, jestli produkt odpovídá jeho požadavkům, aniž by ho musel rozklikávat. Použitelnost a rychlost je pro KPLED na prvním místě.
Produkty si lze rovnou z výpisu přidat do košíku nebo do seznamu oblíbených.
Všechno důležité jsme vměstnali do horní části stránky. Tak, aby zákazníci nemuseli scrollovat pro vložení zboží do košíku.
Popis a parametry jsou v úvodním zobrazení zkrácené. Jednak proto, aby se zvýšila šance, že se návštěvníci dostanou k souvisejícímu zboží, jednak i proto, že je počet parametrů a délka popisku často v nerovnováze a vizuálně to na první pohled nepůsobní dobře.
Souviseíjcí zboží je rozděleno do kategorií a zobrazeno v kompaktním výpisu, který sice obsahuje jen nejdůležitejší informace, ale umožňuje najednou představit velké množství produktů.
Proces dokončení objednávky jsme udělali co možná nejjednodušší a nejrychlejší.
Pro lepší orientaci jsme některé kroky doplnili ikonami / logy.
V KPLEDu píší články zejména o zajímavostech jimi nabízených produktů nebo se vysvětlují různé parametry zboží.
Pro tyto účely jsme jim vytvořili jednoduchý blog.
V rámci prodeje vzniká potřeba pro spoustu komunikace – ať už spojené přímo s objednávkami, nebo třeba s hlídáním dostupnosti zboží a podobně.
Drtivou většinu těchto událostí máme podchycenou automaticky a odesílají se pro ně vygenerované maily.
Zákaznící vidí jen malý zlomek toho, co eshop opravdu dělá.
Většina přidané hodnoty vzniká pod povrchem a zahrnuje nespočet věcí na míru fungování dané firmy.
Pro KPLED jsme dělali vychytávek přesně podle jejich specifikace opravdu hodně. Od různého chování dostupnosti produktů podle kategorie a parametrů až po speciální režimy načítání feedů různých dodavatelů včetně jejich překladů.
Je to jeden z hlavních důvodů, proč ještě eshopy na míru dávají smysl a proč náročnější zákazníkům nestačí hotové řešení s měsíčním poplatkem a několika add-ony.